onsdag, april 22, 2009

Friskhetstecken..


Tänk vad glad man kan bli av att gå och shoppa! Jag har inte varit och handlat kläder på 1 1/2 år, detta var något man tog förgivet då jag var frisk att orka gå i köpcenter och handla kläder. För mig är detta ett stort ögonblick och många timmar blev det med många nya kläder, så skönt att orka. Det blev några byxor en hel del tunikor och några tröjor men bara ett par skor (ni som känner mig vet att jag bara älskar skor så detta med att bara köpa ett par är ovanligt för mig). Tiden bara rann iväg och helt plötsligt hade 4 timmar gått.Så nu har jag både ny färg på håret, ny frisyr och nya kläder, ett stort friskhetstecken. Otroligt trött efter denna dag som började med en timmas träning först och sen en halv arbetsdag i butiker *hehe*.
Nu ska jag vila i morgon blir det en tur i hagen/trädgården tror jag men då blir det bara småpyssel då jag känner mig lite trött efter gårdagen i hagen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Shopping = medisin
-hjelper mot det meste, bør taes minst en gang i uken...he, he...
-kan bli dyrt, så det er mulig det bør fåes på blå resept.

Orchid sa...

Kul att du kunde köpa dig litet nya kläder! Man känner sig mycket piggare och friskare och tycker att man mår mycket bättre!
Kram!
Ingegerd