onsdag, april 01, 2009

Piercing


Igår pratade jag med min yngsta son (15 år) och får en fråga av honom "mamma får jag pierca mig i ögonbrynet" - hehe, trodde han att jag skulle säga ja till det.. Det gamla vanliga svaret till såna och liknade frågor. "Nej, vill du göra det då du är 18 år så är det upp till dig.." Han blir småsur och säger "tänk om jag gör det i alla fall" - hehe, med lite myndigare stämma säger jag " skulle jag upptäcka det så kan jag lova att den största tången kommer fram för att ta bort den".. Han nöjjer sig med det bestämda svaret (i alla fall för igår) men är helt övertygad om att han kommer fortsätta med denna fråga *ler*...

2 kommentarer:

Orchid sa...

Jag tror att det är bra om de små väntar med sina piercingar till dom blir äldre. Kanske har dom bättre förstånd då också!
Kram!
Ingegerd

Danne sa...

Håller med den föregående talare. Det är bättre dom funderar länge på det där så dom inte ångrar sig sen. Ha en jättebra eftermiddag.

Kram Danne