måndag, april 20, 2009

Träning


Idag blir mitt första träningspass hos fysioterapeuten på länge, jag lovar att jag ska ta det försiktigt. Huvudvärken har nu försvunnit och det är ju inte så konstigt då jag hade ett blodtryck på 169/129, mår inte bra då jag har så högt blodtryck, hela kroppen blir påverkad, så 129/98 är helt ok, slipper i alla fall huvudvärken.
Efter träningen ska jag ha lite ork kvar så jag kan fortsätta i trädgården. Det känns som vi aldrig blir klara så nästa gång jag skriver om det är om något har hänt eller då vi är klara (hehe kanske nästa sommar)

2 kommentarer:

HarrietNaliasviolen sa...

Det är bra, tänk nästa sommar! då blir blodtrycket ännu lägre = mindre stress!

HarrietN alias violen på webben

Orchid sa...

Skönt att du fått ner blodtrycket! Det är viktigt!
Glöm inte andas!
Kram!
Ingegerd