onsdag, april 08, 2009

Sömnbrist

Tror jag skulle kunna sova i 1 månad i sträck nu. Har de sista månaderna bara sovit 4-5 timmar/natt samt ett antal vaknanden. Jag kan vara hur trött som helst då jag går och lägger mig men då jag ligger i sängen säger det "pling" i huvudet och jag blir klarvaken. Har försökt med alla möjliga och omöjliga huskurer men inget hjälper. Då jag mot förmodan får en hel nattsömn och tror att detta gått över så kan jag inte alls somna nästa natt. Har t.o.m. fått riktiga mardrömmar - vet inte om det är mitt omedvetna som pratar med mig eller om det bara är en hemsk mardröm (delar inte med mig av den), jag väljer att tro att det är en hemsk mardröm.. Den 15 ska jag i alla fall på en ny kontroll till Oslo - får prata med dem om detta samt skönt att se hur mina blodvärden ligger. Kan jag få sova i en månad och vakna med ny och härlig energi?

2 kommentarer:

Unknown sa...

-en aldri så liten Tornerose-søvn, kanskje? Så kan prinsen din vekke deg med et kyss når han synes du har sovet vel lenge nok:-)
God påske, kjære deg!

Danne sa...

Ville bara önska dig en riktigt Glad Påsk.

Mvh Danne