torsdag, september 18, 2008

Beundra


Vaknade igen av en bra dag.
Satt och tänkte på allt vi går igenom och det ger många känslor och en känsla jag får är; vilken tur jag har som inte haft detta under många många år (har i alla fall inte vetat om det). Alla de med kroniska hjärtsjukdommar som under många år varit in och ut på sjukus och fått den ena efter andra komplikationen. De beundrar jag! Jag har ju bara haft detta sen årskiftet och vägrar acceptera att jag ska "leva" såhär, vill bli frisk nu. De som de går igenom hade jag Aldrig klarat, jag hade aldrig acceptera att leva så(kanske visste gud om min otålighet *ler*).

Vill ge alla med kroniska sjukdomar som under många år anpassar sig efter sina "tillstånd" samt de anhöriga en ros från mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett av mina barns kompisars kusin fick ett nytt hjärta för några veckor sen. Jag hoppas verkligen att du står på tur nu!/Kram