måndag, september 22, 2008

Ops, glömde visst

Efter Ninas kommentar ang duschen och raka benen så tittade jag på mina. *ler*..Hehe, detta är inte klokt, jag kan snart fläta mina hårstrån på benen, fy sjutton vad äckligt..Aha, då är det bara att planera in en bra dag till att försöka fixa detta, kanske ett ben i taget...Hm, nix då växer de bara ut ojämnt.
Ingen ser ju mina ben förutom jag men man vill ju känna sig lite fräch i alla fall. Kanske måste jag lägga undan min stolthet och be A om hjälp..detta är helt patetiskt att man inte ska orka hålla sig fräch även om man inte mår bra... Usch vad ledsen jag blir..
Jag måste nog be A om hjälp med detta!!

Vad små saker kan bli stora, åh vad jag längtarrrrrrrrrrrrrr

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig!
Här är det en underbar dag med sol!!!
Jag vet vad man ska göra om man inte orkar raka sig... gå till salong och vaxa bort allt hår. Det ska jag göra, blir lite vardags lyx.
Hoppas allt är bra?!
Kram.

Anonym sa...

Nina kommer med et bra forslag her, om å gå til en salong og få hårfjerning - men hvis du ikke orker, kan jeg godt komme og hjelpe deg med det! Da slipper A å gjøre det, og vi får skravlet litt:o) Skal jeg?