lördag, september 27, 2008

Inte

trodde jag att Simdaxen skulle gå ur så fort ur kroppen. Trodde att jag skulle hinna vara på Rikshospitalet för transplantationskontroll innan nästa Simdaxdos. Men så blev inte fallet eller rättare sagt då jag ska in på kontroll där så mår jag inte så bra..

Min hjärtläkare på lokalsjukhuset skulle säkert gett mig den (bara jag hade ringt) men vill inte heller ha den så ofta och tror framför allt inte jag ska bli så dålig. Hade jag ringt dem så hade det bara varit att komma, men vill inte vara på sjukhus, jag blir inte frisk av Simdaxen bara piggare. Min sjuksköterska hade semester förra veckan och jag lovade henne att ringa om jag blev sämre men gjorde jag det - nix. Trodde ju att jag skulle må någorlunda innan Rikshospitalet. Det är jobbigt för kroppen med alla dessa nedgångar men det är även jobbigt med Simdaxen (fast den gör underverk), men jag vill inte ha den (nu är jag som ett trotsigt barn) men måste nog ta den efter jag kommer från Rikshospitalet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei min tapre venn:) I dag måtte jeg bare gråte litt når jeg leste dine kommentarer og hørte på den fine musikken. Mine tanker er veldig ofte hos deg....klem

Anonym sa...

Hej Bibbi!
Hoppas allt är bra med dig!?
Du ska veta att jag tänker på dig varje dag, håller tummarna... du vet...
Jag kommer att kika här varje dag tills du är tillbaka.
MASSOR MED HJÄRTEKRAMAR!!!
Nina.

Anonym sa...

Javel ja, så det er der du har vært, mens jeg har hatt høstferie:) Selv om jeg vet du ikke liker sykehus, så gleder jeg meg til og møte deg på mandag når jeg kommer på jobb!! Ønsker deg en fin helg hjemme, vi ses:) Klem