lördag, september 13, 2008

Idag

Idag vaknade jag och kände att denna dag kan nog bli fin. Inget illamående och ingen magvärk, skönt. Huvudvärken (sprängande) som jag har haft sen Simdaxdosen är borta (är helt övertygad att Simdaxen ger mig huvudvärk då det nu 4 gången efter min kur jag får en sådan huvudvärk).

A har precis åkt till golvbanan för en tunering och jag sitter och njuter av kaffet. Nästa sommar ska jag också ta grönt kort så vi kan golfa tillsammans. När A kommer hem så vill jag åka till Plantagen och köpa lite vårlökar. Vill ha ett hav med tulpaner och krokus som ska blomma i vår så jag kan njuta av dem i vårsolen. A sa att han planterar dem i morgon efter mina anvisningar, men innan dess så måste han rensa i rabatterna, är lite tveksam att han ska röra dem så jag ska försöka att göra det i morgon, kanske börjar jag redan idag att rensa lite.

En av mina söner frågade hur det var med mig och jag sa att det var tungt, han sa utan att tveka "det SKA bli bra", tänkte då på att han ska med oss till Island och till Tromsö. Tänkte också på allt jag vill visa mina "grabbar" och det tänker jag börja med nästa år. Är så otroligt stolt över mina söner och det är tufft för dem att jag är sjuk, ändå då jag har det tungt så uppmuntrar de mig och ger mig "en spark i baken". De vågar finnas till (fast de bara är 14 och 19 år), man behöver inte säga så mycket bara visa att vi finns där.

Idag ska jag njuta av min dag!

Inga kommentarer: