torsdag, september 18, 2008

Ordna

God morgon. Inatt har jag drömt en massa - vaknat säkert 10 gånger för att gå på toaletten c:a 3 gånger. Det är irriterande. Märker att då jag vaknar har jag lite hosta men den går över efter någon timma då jag fått ventilera lungorna vertikalt.

Idag måste jag försöka ordna tid hos NAV(=försäkringskassan)efter 52 veckor så har man ingen sjukpeng längre utan får ansöka om rehabliteringspeng eller något annat. kan inte dessa regler utan måste prata med min handläggare/saksbehandlare. Har alltså ingen aning vad jag har i plånboken efter 52 veckor.. Det känns lite oroligt eftersom jag inte trott att jag skulle vänta så länge utan skulle vara i jobb igen men allt löser sig. Ska försöka få tid nästa vecka hos honom då jag förhoppningsvis kan vara lite pigg. Känner nu att tröttheten är påväg tillbaka, nedgången börjar alltså redan så detta måste ordnas.

Nu ska jag njuta av dagen och försöka göra lite nytta..

Inga kommentarer: