onsdag, september 03, 2008

Simdax.

Idag var jag till hjärtsviktsmottagningen, A var med och fick sina frågor besvarade. Diskussion ang ny Simdaxtur togs upp - jag vet ju att jag får det bättre i vardagen och känner mig lite piggare men min sista dos fick jag runt 12-13 augusti (3 veckor sedan)och jag har inställt mig på 5-6 veckor innan nästa, sen är jag inte heller tungandad nu utan bara så trött.. Jag lovade i alla fall att jag ska tänka på ny Simdaxdos. Är jag lika trött nästa vecka så omvärderar jag nog och då har det i alla fall gått 4 veckor.(fortfarande envis *ler*)
Vi pratade också en del om min matlust eller snarare brist på den samt illamåendet jag har hela tiden, ska även där prata med henne om det fortsätter. Nu ville jag ha ett nytt besök till henne om 14 dagar, lovade att ringa om det är något! Det är tryggt att ha dem på sjukhuset. Positivt att då kroppen säger ifrån så har jag i alla fall fina njurvärden - blodtrycket är stabilt och pulsen ok.

Det är tungt att ibland ha sån orolig kropp så man inte kan komma till ro och nu som jag är fruktansvärt trött men då behöver man också ha motivationen att försöka få fram styrkan, därav mitt inlägg om Monet igår. Jag lyssnar också mycket på musik och har ett brett register. Musik har alltid gett mig styrka och det även nu. Ska försöka få ordning på bloggen så jag kan ladda ner några av mina favoritlåtar (men har inte riktigt ork nu).

Inga kommentarer: