fredag, september 19, 2008

Några tankvärda ord

Så vad kan man göra för att hjälpa mig / göra mig glad?
- När ni tänker på mig, tänk på mig som om jag är frisk och pigg - bara positiva saker!
- Skicka ett sms eller slå en kort signal. Det kan mycket väl hända att jag inte kan svara av olika orsaker, men det betyder otroligt mycket ändå.
- Kika förbi en liten stund! Oftast orkar jag inte länge, och behöver oftast veta minst några timmar innan bara.

Ja, ni förstår. De viktiga sakerna i livet är gratis *ler*.

Dessa fina ord har jag kopierat från en annan blogg och de är så sant så.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej,
skulle jättegärna vilja ha kontakt med dig ang. just denna sjukdom (pappa har den, men han ligger dock på dödsbädden just nu..) men det skulle vara intressant att veta hur ens liv påverkas, och bara ha någon att prata med, om du förstår vad jag menar?
min mail är:
godmusthateme__@hotmail.com
ha det jättebra!
/anniz