fredag, september 26, 2008

Idag

Vill jag egentligen inte skriva något för jag har det tungt nu. Tungt att andas kan inte prata en hel mening utan att bli fruktansvärt anfådd och orken är lika med noll. Har även fruktansvärda problem med min hörsel, har bokat läkartid den 9/10, hoppas hon kan hjälpa mig orkar inte uppsöka flera läkare än de jag har. Nu måste jag lägga min mobil på min mans sängbord då jag ska sova, tror inte jag hör den om det skulle ringa då jag sover.
Den 30 ska jag in till Rikshospitalet för 6;mån kontroll.

3 kommentarer:

Maggan sa...

Jag lider verkligen med dig när du skriver om din andning och andfåddhet, jag får det ju så när mina lungor packar ihop av astman men jämna mellanrum.
Just nu är jag befriad igen tack vare cortisonet, nu får jag hosta i några dagar, men varje dag blir jag lite bättre.
Det här med din hörsel är ju märkligt hoppas det är något som är lätt åtgärdat. En tanke som kanske är korkad är om du kanske har vaxproppar? De kan ta bort väldigt mycket av hörseln. Äh, jag bara tänkte högt, gå du till din läkare så hon får titta in i öronen.
Kram och ha en trevlig helg.
Maggan

Anonym sa...

Håper legen din finner ut av hva det er, Bibbi - men jeg synes du bør få legetime før den 9/10! Kan jo bli gal av mindre! Klem:o)

Anonym sa...

Hej Bibbi!
Jag blir verkligen ledsen när jag läser om hur dålig du är! Jag vet att jag skulle må lika dant om jag inte fick simdax så ofta som jag får det. Simdax är det bästa jag har just nu. Kan inte du få det i kortare intervaller? Så du inte hinner bli dålig i mellan? Min läkare har sagt att går det för länge i mellan behanlingarna så blir man sämre varje gång simdaxet har gått ur kroppen. Du kan väl kolla med dom iaf.Meningen är ju att vi ska må så bra det bara går till det är dax för vårat nya liv.
Önskar att vi kunde träffas så jag kunde ge dig en kram på riktigt.
Ta hand om dig nu.
Massor med styrke kramar/ Nina