fredag, september 05, 2008

Fredag igen

Då är det fredag igen.
Överväger starkt att ta Simdax nästa vecka, ringer nog till min sköterska då. Förutom tröttheten så har jag fått tillbaka hostan och blir nu lätt tungandad, kanske går det över i helgen eller snarare så hoppas jag att det kan försvinna men tyvärr så vet jag nog bättre...men hoppet är det sista som lämnar människan *ler*.

Något positivt, vikten minskar, har nu ökat vätskedrivande och det ser ut att ge effekt - tar nu 2 Burinex om dagen. Kanske beror det också på att jag inte har någon matlust också eller snarare en kombination.
Försöker i alla fall få i mig dricka och flytande näring såsom broccoli, äpplen, morot, appelsin. Vår fruktpressare är perfekt, ett av de bästa inköpen vi gjort.
Tänk dig helt färsk frukt/grönsaksdryck alla näringsämena finns kvar.

Inga kommentarer: